
KOMEA Blogi on täyttä asiaa parturoinnista, parturituotteista ja parturituotteiden jälleenmyynnistä.
Miksi kannattaa valita laadukas selektiivinen tuotesarja?
Hiustenhoitotuotteissa valikoimaa riittää markettien hyllyiltä verkon valtavaan tarjontaan asti. Mutta juuri tästä syystä parturilikkeiden kannattaisi [...]
touko
Nuoret miehet käyttävät isoja summia kosmetiikkaan – miten houkutella heidät kampaamoon?
Miehet, ja erityisesti nuoret miehet, ovat muuttaneet kulutustottumuksiaan viime vuosina merkittävästi. Kosmetiikka ei ole heille [...]
huhti
Miehet käyttävät yhä enemmän rahaa kosmetiikkaan – miksi myynti ei kehity?
Viimeisimpien markkinatutkimusten mukaan miehet käyttävät yhä enemmän rahaa laadukkaaseen, miehille suunnattuun kosmetiikkaan. Enää ei puhuta [...]
maalis
5 vinkkiä: Hyvin suunniteltu myyntihylly tekee vaikutuksen – ja myyntiä!
Myyntihylly, tuo myymälän hiljainen mutta tehokas työmyyrä. Vai onko? Jos huomaat ajattelevasi, että tuotemyynti ei [...]
marras
Sillä on väliä, miten tuotteesi sijoitat: Maksimoi tuotemyynti näillä neljällä vinkillä!
Kun kuluttaja astuu liikkeeseen, ensivaikutelma syntyy välittömästi ja sillä on äärimmäisen suuri merkitys. Liikkeen ensivaikutelmaan [...]
loka
Edustajakin on ihminen
Kun liikun eri puolilla maata ja kohtaan hiusalan yrittäjiä, tulee vastaan monenlaisia kohtaamisia. Useimmat kohtaamisista [...]
elo
ALV-korotus tulossa! Ei hätää – näin houkuttelet asiakkaita hintapaineista huolimatta!
Arvonlisävero eli ALV on Suomessa yleisesti perittävä kulutusvero, jota maksetaan lähes kaikista tuotteista ja palveluista. [...]
elo
Se mihin keskityt, se kasvaa
Oletko huomannut, että kun keskityt johonkin ja kiinnität siihen huomiosi, se alkaa kasvaa? Tämä pätee [...]
elo