Miksi kannattaa valita laadukas selektiivinen tuotesarja?

Hiustenhoitotuotteissa valikoimaa riittää markettien hyllyiltä verkon valtavaan tarjontaan asti. Mutta juuri tästä syystä parturilikkeiden kannattaisi [...]

Nuoret miehet käyttävät isoja summia kosmetiikkaan – miten houkutella heidät kampaamoon?

Miehet, ja erityisesti nuoret miehet, ovat muuttaneet kulutustottumuksiaan viime vuosina merkittävästi. Kosmetiikka ei ole heille [...]

Miehet käyttävät yhä enemmän rahaa kosmetiikkaan – miksi myynti ei kehity?

Viimeisimpien markkinatutkimusten mukaan miehet käyttävät yhä enemmän rahaa laadukkaaseen, miehille suunnattuun kosmetiikkaan. Enää ei puhuta [...]

5 vinkkiä: Hyvin suunniteltu myyntihylly tekee vaikutuksen – ja myyntiä!

Myyntihylly, tuo myymälän hiljainen mutta tehokas työmyyrä. Vai onko? Jos huomaat ajattelevasi, että tuotemyynti ei [...]

Sillä on väliä, miten tuotteesi sijoitat: Maksimoi tuotemyynti näillä neljällä vinkillä!

Kun kuluttaja astuu liikkeeseen, ensivaikutelma syntyy välittömästi ja sillä on äärimmäisen suuri merkitys. Liikkeen ensivaikutelmaan [...]

Edustajakin on ihminen

Kun liikun eri puolilla maata ja kohtaan hiusalan yrittäjiä, tulee vastaan monenlaisia kohtaamisia. Useimmat kohtaamisista [...]

ALV-korotus tulossa! Ei hätää – näin houkuttelet asiakkaita hintapaineista huolimatta!

Arvonlisävero eli ALV on Suomessa yleisesti perittävä kulutusvero, jota maksetaan lähes kaikista tuotteista ja palveluista. [...]

Se mihin keskityt, se kasvaa

Oletko huomannut, että kun keskityt johonkin ja kiinnität siihen huomiosi, se alkaa kasvaa? Tämä pätee [...]