UUTTA KOTIMAISELTA RISULTA
Risu Afternoon Orange hoitoaine ja partavoide
Tutustu uusittuun, entistä kosteuttavampaan Risu Afternoon Orange hoitoaineeseen sekä uutuustuote Beard Balmiin, joka sisältää runsaasti partaa ravitsevia ainesosia.
uusi rahtiraja 1.1.2026 alkaen
Nousseiden kuljetuskustannusten johdosta teemme pienen tarkistuksen rahtirajaan to 1.1.2026 alkaen. Jatkossa toimitus on ilmainen kaikille vähintään 300€+alv tilauksille (nyk. 290€+alv).
KOMEA blogit
Missä ovat parturikuvat somessa? Miehetkin ansaitsevat näkyvyyttä!
Kun selaa parturi-kampaamoiden sosiaalisen median tilejä, vastaan tulee upeita vaalennuksia, värjäyksiä, raidoituksia, kampauksia ja pidennyksiä. [...]
loka
Miesten hiustenlähdön yleisimmät syyt ja tehokkaimmat keinot ehkäisyyn
Miesten hiustenlähtö on yleinen ilmiö, joka koskettaa suurta osaa miehistä elämän aikana. Tutkimusten mukaan joka [...]
loka
Parturikoulutus kannattaa aina!
Parturiala on tällä hetkellä yksi nopeimmin kehittyvistä kauneudenhoidon, tai tarkemmin, komeudenhoidon osa-alueista. Trendejä toki syntyy [...]
elo
Miksi kannattaa valita laadukas selektiivinen tuotesarja?
Hiustenhoitotuotteissa valikoimaa riittää markettien hyllyiltä verkon valtavaan tarjontaan asti. Mutta juuri tästä syystä parturilikkeiden kannattaisi [...]
touko
Nuoret miehet käyttävät isoja summia kosmetiikkaan – miten houkutella heidät kampaamoon?
Miehet, ja erityisesti nuoret miehet, ovat muuttaneet kulutustottumuksiaan viime vuosina merkittävästi. Kosmetiikka ei ole heille [...]
huhti
Miehet käyttävät yhä enemmän rahaa kosmetiikkaan – miksi myynti ei kehity?
Viimeisimpien markkinatutkimusten mukaan miehet käyttävät yhä enemmän rahaa laadukkaaseen, miehille suunnattuun kosmetiikkaan. Enää ei puhuta [...]
maalis
5 vinkkiä: Hyvin suunniteltu myyntihylly tekee vaikutuksen – ja myyntiä!
Myyntihylly, tuo myymälän hiljainen mutta tehokas työmyyrä. Vai onko? Jos huomaat ajattelevasi, että tuotemyynti ei [...]
marras
Sillä on väliä, miten tuotteesi sijoitat: Maksimoi tuotemyynti näillä neljällä vinkillä!
Kun kuluttaja astuu liikkeeseen, ensivaikutelma syntyy välittömästi ja sillä on äärimmäisen suuri merkitys. Liikkeen ensivaikutelmaan [...]
loka
